måndag 2 februari 2009

Promenad!!





I dag slutade jag lite tidigare från jobbet(skönt), och lilla D hon skötte sig jätte bra på jobbet, hon hjälpte mig att roa kunderna, så dom var inte sysslolösa.(hon är väldigt framåt)

Men när vi kom hem käkade vi lite lunch(gårdagens lasagne), sen satte vi på oss varma kläder och tog oss en promenad med hundarna, stora syster F var med också, och E hon får ligga hemma o vara sjuk, fortfarande feber men nu börjar hon snora och hosta också :(
Tråkigt för henne, hon skulle börja prya på mitt jobb idag, men, men, det går fler tåg.
Krya på dig skruttan!!

Men det var skönt med promenaden och det var så fint ute också, solen sken och fåglarna kvittra och jag skäller på hundarna när dom inte lyssnar på kommando, bättre kan det ju inte bli...
Sen har jag väl pyssla med mina kort idag, jag håller på att göra en tavla också, men det får ni inte se förns den är färdig.
Men jag tog kort på min dotter F:s tavla som hon målar med olje färg, jätte fin, tycker jag, för att vara nybörjare.


Ha en bra kväll
Kramar =)

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilken härlig bild det var vid överskriften.
Kram/jenny