lördag 28 februari 2009

HEJ !


Det vart inge skrivande i går, men i dag skriver jag.
Däppt i näsan som jag var i går så åkte jag, sonen N, och dotter F till Västerås, hon hade lämnat in sin mobil på lagning och den var färdig i går och jag ville till Ikea för jag har sett en liten kryddhylla som jag ville ha för länge sen, nu när det blir nytt kakel så vill man inte ha det gamla, det förstör och inte nog med det så måste vi tapetsera om, så jag får väl smöra för min svåger i Staffanstorp, han kan målning och tapetsering. ;) Blink, blink J.

Jag hittade även en tvättkorg som passade i vårt badrum, en två delad( skit bra), vi har ett så litet badrum, så man får inte plats med något i det. Lilla kryddhyllan

Tvättkorgen

************

Så här ser det ut nu i köket, det ska fogas och städas.
Men ni får se resten i kväll.

************

Sen har jag hunnit och promenerat med hundarna i dag, passade på att plocka in lite kvistar till köket.Dom vill inte vara med på bild, tittar bort och tycker att matte är knasig, hmmmm...vilka hundar.
Ha en bra dag

Kramar :)

2 kommentarer:

Stina sa...

Här händet det grejer minsann.:-)
Det ska bli kul att få se köket sedan.:-) Kram

Hanna sa...

Hej Carina!
Tack för kommentaren hos mig!

Vovvarna såg söta ut, även fast dom inte ville titta in i kameran :D
Och köket ser ut att bli riktigt snyggt!!

Ha en skön lördagkväll!
Kram Hanna