tisdag 24 februari 2009

Hemma igen!

SKÅNE
Nu har vi kommit hem igen. Så skönt vi har haft det i Staffanstorp, min speciella stora syster hon vet hur man ska ta hand om folk. Vi har fått så god mat och ett gott skratt hela tiden, fast jag låg ett och ett halvt dygn. Söndan fick jag en kraftig migrän har aldrig känt så här förut, ett tag trodde jag att jag fått hjärnblödning eller nått, ja, det pulsera hela skallen ända fram på ögonen, jag trodde nog att det var färdigt med mig, men inte förän vid sex tiden på kvällen började det släppa lite men ont hade jag och dagen efter var det som om jag skulle ha legat i 40 graders feber och festat till en hel del, hjärnan fungerade inte riktigt och ögonen hängde inte med, det var jätte läskigt, men sen på kvällen vart det bättre. Men det är inte riktigt bra, men bättre.

************

Jag han shoppa , hälsa på min gamla foster pappa S och hans sambo E dom har flyttat till Staffanstorp, till ett hus som dom håller på och rustar och verkligen piffar upp, det var jätte fint där. Det går inte att förklara och jag ångrar mig att jag inte tog med mig kameran dit för deras toalett var helt underbart fint. Ja , hela huset var fint och stort.

************

Nu har jag berättat lite, jag får fortsätta en annan dag.

Men ha en bra kväll =)

Tack än en gång C & J i Staffanstorp
Kram på er

Godnatt Kramar :)

1 kommentar:

Uttan sa...

Skönt att Du e hemma igen!
Kram!