fredag 20 februari 2009

SKÅNE !!

Snart är det läggdax för oss, gubben har fått för sig att vi ska gå upp klockan 03.30, för 04.00 ska vi vara iväg, helst ska vi vara framme, men det går ju inte, men en sju åtta timmar senare är vi väl framme. Man måste ju stanna och sträcka på benen och sen har vi frukosten med oss och den måste vi äta någon stans. Den är viktig.

*************

Jag tog en så fint kort här på efter middan, jag måste få visa den. Visst är det fint?....med solnedgången.


************

Lilla D var så trött när hon kom hem från skolan, dom har haft frilufts dag idag, så hon har åkt skidor och pulka, när hon kom hem fortsatte hon att åka skidor. hon har blivit riktigt duktig på det.

************

Jag har äldsta dotter S är ute och dansar i Västerås med en gammal klasskamrat, som tur är att hennes pappa P får hämta henne i natt, eftersom vi ska i väg. Hon ska inte med oss. Men hon tar hand om hundarna i stället och sen kommer en tid då inga barn vill med, så man får vara glad att det är 2 st barn än så länge som vill med.

************

Sen hade vi P på mat här i kväll. Det vart taco gratäng och sallad, jätte gott. Men jag hade i lihgt philadelphia ost och lätt creme fraiche, det gick lika bra.

Nä nu ska jag gå och packa det sista och fixa mackorna till i morgon.
Ha en jätte bra kväll och helg alli hopa.
kramar ;)

1 kommentar:

Uttan sa...

Kör försiktigt.Jag kommer sakna Dej i morgon!
Kram!