måndag 9 februari 2009

MODEM !!!!

Hallojsan!
Nu är jag tillbaka igen. En vecka utan bredband hmmmm. Man blir lite maktlös när man inte kan kolla konton, betala räkningar över nätet, men värst tyckte nog jag att det var att inte komma ut på bloggen, för jag kan ju gå till jobbet och bet. räkningar, men det skulle se illa ut om jag bloggade på arbets tid (undrar vad chefen skulle säga då?)


Jag som tyckte att jag hade så mycket att skriva, men nu kommer jag inte på något, hmm =)

Joo, i tisdags förra veckan vart vi med en skoter till (begagnad), så då var vi ute på eftermiddan och åkte med grannen K, jätte mysigt. Åkte en lång sväng över alla ängar som det går att åka på.
Och på onsdan hade vo skoter främmande, det var A och hans bror K som kom på kvällsfika.

I fredags vart det inte så mycket, förutom att jag har jobbat och även lördagen lika så, medans dom andra åkte skoter och hade roligt utan mig. Så ledsen jag var. Det var ju så fint väder också.

Men i söndags fick jag åka skoter :)
Sen på eftermiddan var det slut med skotern, motorn har skurit, ja,ja det var roligt så länge det varade. Men nu så ska gubben och A försöka sätta i hop en utav dom andra skotrarna, hoppas det går bra.
Nu när vi har fått så mycket snö, så måste man passa på att njuta av den.
Lilla D på skotern. Hon tycker det är jätte kul att åka, hon är inte rädd längre.

I dag vart det en fin promenad ute på gärdet utan för oss. Hundarna fick springa lösa och leka i snön. HÄRLIGT :)
I morgon ska jag till farbror doktorn. Jag har ju haft ont i nacke och huvudet o axlarna en längre tid, så idag tog jag mig i kragen och ringde, skulle få komma in i morgon. ( det blir väl nöd slakt).
;) Vi får väl se vad han säger.

Ha en bra kväll ;)

Kramar

Inga kommentarer: