söndag 15 februari 2009

Hallojsan!!


Jag var aldrig ut och skrev igår, jag somnade.

***********

Men igår vart det bakning. Gjorde en tosca kaka till efterrätt. Vi skulle hem till P och äta mat, så det kunde vara gott med en kaka efter det.
Vi fick en jätte god lasagne och sallad, det var riktigt gott och mätt vart man.
Sen när vi kom hem så bakade jag kavring utan russin denna gång, för det var bara jag och stora dottern S som tyckte om det. Så i morse fick vi färskt bröd till frukosten, helt underbart gott.

************

Det var ju så fint väder igår, så då vart det en promenad ute på åkern igen (jätte skönt), man känner att solen värmer faktiskt, så nu längtar faktiskt jag till våren.

************

Vet ni vad min dotter E har gjort?....
Hon har anmält mig till Mix Megapol tjej flygplan, hon tycker att jag ska åka med till Gran canaria. Hon tycker att jag ska vila upp mig. Man får hoppas på tur, men jag brukar aldrig vinna något, men det kanske är annorlunda nu när hon har anmält mig. Dom drar första som får följa med på måndag. Håll tummarna.
Jag har aldrig varit utomlands så det skulle vara kul.

************
Ha en bra dag
KRAMAR





2 kommentarer:

LillaFlisan sa...

Men jösses så mycket mumsigt du bjuder på här!!!!!



Tack för kryapådig hälsningen!!!

Kram

Flisan

Anonym sa...

de där är jätte gott;9 mums ni ska bara veta haha kram dotter S