fredag 20 februari 2009

Packning!!

Förmiddan har jag ägnat mig åt packning. Man skulle kunna tro att vi ska vara borta jätte länge, men så är det inte, vi åker imorgon bitti och kommer hem tisdag någon gång. men det blir mycket när man har små barn som tex. lilla D. det ska vara kläder och flera ombyten, leksaker för dit vi kommer, har bara stora barn, och jag tror inte lilla D får låna deras grejer, tex datorn, eller mobilen ? hmm..nä det går ju inte.

************

Och sonen fick jobba i dag, sjukdom på jobbet, men det blir ju han glad för, då får han extra pengar, och dom växer ju inte på trän heller... han har varit utan pengar sen i december, där han jobbade i Stockholm hade arbetsbrist, så då vart han arbetslös, så vi har försökt att hjälpa honom så mycket som vi har kunnat, men det blir ju dyrt och försörja två hem, men det har ju gått.
Men nu så har det blivit färdigt med stämplingen, så småning om får han väl in några slantar på sitt konto, skönt. Det har ju nästan gått 3 månader. Det är lång tid utan pengar. Jag tycker synd om han, det är inte lätt och få en sån här start i livet. Men nu ska det lösa sig, och han söker vidare, han ger inte upp i första taget. Lycka till N.
************

nähä nu ska jag fortsätta att plocka här hemma, men jag skriver en rad i kväll.
Ha en bra fredag
Kramar :)




Inga kommentarer: