onsdag 11 februari 2009

UTMANING !!I



Jag har fått en utmaning.
Att ta 6:e bilden i 6:e bildmappen, och det vart denna bild.
Dom som inte vet så är detta våra hundar, Diesel & Freja.

Jag vart utmanad av Uttan

hemmahosuttan.blogspot.com

Nu utmanar jag
mammyo.blogspot.com


***************


I dag har jag jobbat, men det går segt, men det är bara 2 dagar kvar, sen är jag ledig 2 VECKOR, SKÖÖNT.
Jag har varit hos sjukgymnasten och det gick bra, han kände & klämde lite i nacken & kolla mina reflexer, men nästa gång skulle han göra ännu mera. Jag hoppas bara att det blir bättre.

****************
Diesel har fått en kompis. Han heter Rex och är en rottveiler på 1 år, jätte gullig.
Dom fungerar jätte bra ihop, men lilla Freja hon morrar åt han och tycker inte alls det är kul, men det är nog bara för att hon tycker att Diesel är hennes .

en liten vinterbild.

Ha en BRA kväll =)
KRAMAR

2 kommentarer:

Martina Andersson sa...

hej min vän!

Vad roligt att du tittade in på min blogg ! Hoppas att du kommer tillbaka till oss!? Hoppas också att allt är bra och att ni njuter av vintervädret som nästan hela Sverige nu har! Kram Tina

Mammyo sa...

hejsan hallå =)) nja i två veckor har de blivit heltid men nu är de nästan 2 veckor ledigt i stället ...idag har jag varit till sala på 18 årskalas sen va vi till

anneli och anders ...och ska nog tillbaka i helgen åå =)) ha de gott ...oki jag antar utmaningen =))

6:e foldern 6:e kortet =)) hihi får se vad vi hittar där
kram Lisa hälsa familjen