tisdag 17 februari 2009

GODMORGON !!


Jag måste få visa, jag var in på Maria renoverar och hon visade sin rör strands fat eller ugns forma, dom är ju bara så fina, så då tänkte jag att jag kunde även visa jag också.
Men jag har två styckna andra gamla formar också och dom heter Höganäs keramik och även dom är jätte fina, men dom törs jag inte använda, dom har jag bara som uppläggnings fat.
Det är lite svårt att se stämpeln, den sista är sliten. Men det är kul att ha och sen är dom så fina.

Nu ska jag börja packa lite bad kläder, för i dag ska jag och dotter S åka och simma lite.
Vi ses, ha en bra dag
Kramar=)

3 kommentarer:

Anonym sa...

typiskt mammor:D haha
kram dotter S

Maria renoverar sa...

Hej!
Vad kul att du blev inspirerad till att visa ditt porslin! Jättefint! Jag tycker mycket om gammalt porsiln och ofta finns det härliga historier och minnen bakom dem.
Ha en bra vecka!
Hälsn Maria

Stina sa...

Mysigt porslin.:-)Kramis