måndag 16 februari 2009

STÄDNING !!

I dag har jag städat övervåningen och det kan ju ta sin lilla tid, jag hade hjälp av dotter S som tog lilla D:s rum. Men skönt är det när det är rent, till och med sängarna fick rent, skönt. Hon är duktig att hjälpa till.

************


Jag har även rensat bland allas 752 st ensamma strumpor, en del hittade sin partner och en del åkte ner isopen och det har jag tänkt på länge att jag ska göra, men aldrig fått tid, men nu så är det gjort :)

************

Sen var det dax att laga lite mat, och i dag vart det ugnsfalukorv med bacon och ris och sallad, och det gick hem det också, men det var länge sedan jag gjorde det.

************

Sist men inte minst så vart det en kvälls promenad med vovvarn, nu har vi gått minst en halv timme varje kväll. Jätte skönt, man sover gott sen.

************

I morgon ska dotter S och jag åka till badhuset och simma lite, och det ska bli jätte skönt och en varm bastu, det kan man behöva efter all kyla som vi har haft. Men nu vill jag att det ska bli vår och den vackra vårsolen är välkommen fram nu.

************


Ha en bra kväll och sköt om er alli hopa.
KRAMAR :)

1 kommentar:

Maria renoverar sa...

Hej!
Är det inte konstigt att det ALLTID blir några omaka strukpor över när man tvättar. Jag fattar inte...
;-)
Hälsn Maria