tisdag 17 februari 2009

HALLOJSAN !!


Ja, så nu har man varit och simmat, men det var ju inte det lättaste.
Inte tänkte väl jag på att jag äter muskel avslappnande tabletter, så dom första varven fick jag mjölksyra i armarna, sen gick det inte att simma alls, men jag fick väl bara vara, fast vi fika lite och bastade lite och det var helt underbart skönt.



Men det räckte med 3 timmar.

************

När vi väl kom hem så var det dax att laga lite mat, och idag vart det köttfärs gratäng med lök och svamp i och sallad. Och det smakade :)


************


Och just nu håller jag på och bråkar med lilla D som ska borsta tänderna, men vill inte för hon ska minsann äta kvällsmat, men hon gör inget annat än äter och äter och det är precis det hon har gjort idag, men nu är det stopp. Nu är det tand borstning. Hon är väldigt trött så jag förstår att hon är lite elak just nu. Men man får inte ge sig.

************

Ha en bra och trevlig kväll, för det ska jag ha ;)

Kramar












Inga kommentarer: