torsdag 12 februari 2009

PROMENAD !!


I dag vart det en låång dag på jobbet, men det är bara i morgon kvar, sen så SKÖÖNT =)
2 hela veckors ledighet jätte skönt :)

Jag & dotter S gick en liten promenad med vovvarn ute på åkern (skönt) .
Men bakom mig så pustade hon & pustade, - men mamma måste du gå så fort, jag hinner inte med.
Jag är ju en sån person som gärna går väldigt fort om det ska kännas att man rör på sig.
Jag skrattade åt henne och då säger hon - om du inte saktar ner nu så går jag hem.
Ha,ha skrattar jag igen, - gör det då, säger jag.
Men det var ju mörkt ute, då ville väl inte hon gå hem själv, så det var bara att motionera fort med mig. =)

I dag var det dotter S som lagade mat, hon gjorde köttfärssås & skruvmakaroner, (jätte gott).
Det är skönt ibland när någon annan gör det.

Nu ska jag gå och vara lite social.
Ha en bra kväll

KRAMAR =)


1 kommentar:

Uttan sa...

Jag lovar att bjuda på nått kungligt när Du & J kommer.Är det nått speciellt som önskas?????
Du ska få äran att få äta med mina silverbestick då. Nån promenad blir det inte för min del...ja Du vet varför.Kram!