torsdag 26 februari 2009

Hej igen!

Nu har jag nattat lilla D, hon ville inte sova, men nu så sover hon, så då får jag fortsätta att skriva lite till.

Snorig har jag blivit också, inte bara lite snorig, väldigt mycket och vi som ska hem till lilla A i morn, det går ju inte, inte tror jag att hon vill att jag ska komma när jag är så här, det bara small till så vart man förkyld, det kan aldrig få vara riktig, riktigt bra, men det går väl över.

************

Jag har fått en till lykta, den fick jag av min stora syster C i skåne och gubben han jublade ännu en lykta till i samlingen, skojade bara, han tycker att det blir för mycket men det bryr jag mig inte om, men han tycker att det är fin när dom lyser upp i mörkret i alla fall. Han samlar ju på en massa saker själv, jag tycker vi har hela gårn med en massa saker som han tar hem, så några lyktor gör ju inget =) Sen måste jag retas lite med honom ;)
Jag får väl samla i hop min lyktor och knäppa kort på dom, så får ni se, men det gör jag om nån dag.

************

Gubben har åkt till Västerås och ska hämta dom stora tjejerna, dom har vart på bio i kväll och sen käkat lite mat ute, kul.

************


Innan vi åkte ut från skåne så stannade vi vid det här flygplanet och köpte godis till all ungar.
Lilla D tyckte det var jätte spännande, först tordes hon inte gå in men sen så när hon såg allt godis så gick det bra. Ja som sagt jag har gått upp ett kilo, det var så god mat i skåne och väldigt gott godis, hmm...
Men, men, nu är det hårda bud igen. Nä nu måste jag gå och snyta mig, det är väldigt täppt.

Kramar :)

Inga kommentarer: