måndag 11 maj 2009

Äntligen!

kväll,skönt, nu är ett arbetspass över nu är det morrondagen.

************

Jag har väl inte hunnit göra så mycket eftersom jag har jobbat hela dagen.
Men jag har hunnit prata med syster från Skåne, fick skratta lite =)
Dom höll på att grilla för fullt, hmm, orättvist, jag vill också grilla, men ,men jag får göra det en annan dag.

************

Jag har precis lagt lilla D för att sova, det har varit en lång dag för henne. Och stora syster E sitter o tittar på tv:n med storebror och stora syster S är i Sala o friar o jobbar :)

************

Hoppas ni får ha en bra kväll, för det ska jag ha =)

Visst är den här bilden fin.
Kramar

2 kommentarer:

Leila sa...

Ja, man hinner inte mycket när man varit borta hela dagen. För att inte tala om att man är döslut.
Gillar också den där lilla bilden med fén.
Vi syns imorgon
Kram
Leila

Stina sa...

Ha en bra dag du med du goa.:-) Kram