söndag 31 maj 2009

Go kväll!

Den här helgen känns som den bara har varit en jobb helg, förvisso så har den varit det, fast jag jobbade bara 2 timmar igår, men vi hade grillkväll i fredags. Jätte kul och trevligt, var det. Det kom personal med gamlingar från ålderdoms hemmet, jätte trevligt tyckte jag, men sen var det blandat folk också, men jag saknade en, före detta arbetskamraten R, han brukar grilla, men den här gången fick jag ta hjälp av dotter S, hon grillade och dotter E tog hand om fiskedammen, men senare kom arbetskamraten K och hjälpte till(skönt) och plockade undan, det tar tid allt.

Jaa, sen har jag jobbat denna fina dag, heeela daan, åååå, vad jag har velat ligga ute i soooolen.
Jag älskar solen och värmen, då mår jag så himla bra, men,men man får inte allt :)

Sen har jag och lilla D sovit på Hammaren också himla skönt och idag gjorde alla barn i ordning mat och duka i ordning åt mig(mors dag överraskning) kul, sen fick jag en liten glas skål format som ett hjärta med hjärt chocklad i, jätte gulligt.
Sen fick vi tårta från Sätrabrunns restaurang, det vart över så många tårtor så då fick dom ta, då tänkte dotter S på sin mamma=)

Jag tror att lilla Freja saknar Diesel, för hon letade efter honom på Hammaren. Lilla stumpan, hon har ju vuxit upp med honom, vi tog ju henne som valp och då fanns Diesel hos oss redan, så hon saknar nog honom.

Nä nu ska jag gå och duscha hoppas på att man blir ren.

Ha en bra kväll och grattis alla mammor på morsdag
Kram :)

3 kommentarer:

Uttan sa...

Ja det var en späckad helg du haft.
Här har det varit ganska lugnt.
Mannen har jobbat hela helgen.

Nu har jag gjort jansson och väntar på Dotter J, vi ska åka till Mergölen en liten sväng!
Ha det bra!
Kram!

LillaFlisan sa...

Låter som fullt upp, hihihi!


jättefin skål!

Kram

Flisan

Stina sa...

Du kan väl skriva till mig du kråkan, så ska jag tala om priserna.;-)
hemmaliv@hotmail.com

Kram