fredag 15 maj 2009

Hallojsan!

Nu har vi varit o fixat avmasknings medel åt Diesel. Han har inte mått nå bra på ett tag, inte ätit som han ska, lös i magen och kräkts. Och vi vet inte riktigt vad det är, men innan vi ringer veterinär så kom jag på att han kanske har mask, man vet aldrig,så jag gör ett sista försök.

Men så kom jag även på att hundar lider ju dom också om det händer tråkigheter, och det kanske han också gör, vem vet? inte jag........men jag försöker med allt.

Jag var o träna idag och var till sjukgymnasten, han sa att nu behöver inte jag komma med nacken nå mer, för den är bra, eller bättre. Nästa gång ska han titta på axlarna, men nu har jag fri kort, skönt.

Nä nu ska jag kika lite på så ska det låta. Jag hör att Pernilla Wahlgren sjunger just nu.
Sen ska jag åka till Hammaren, hmmm ;)

Ha en bra kväll

Kramar :)

1 kommentar:

Mammyo sa...

hejsan svejs

han kanske har som jag blodbrist =)

jag fick besök idag av min syster man och barn ....fick en stor korg full med saker som innhåller järn eller är bra att ta ihop med järn =)) jag ska ju äta 4 st järntabletter om dagen så ... 5 små flaskor rött vin åå av olika sort låg i korgen ....ska lägga upp bild snart =))) ha de gott så ses vi nått kram