onsdag 13 maj 2009





Hallojsan igen!

Nu har jag varit o tränat, jätte skönt var det, fast jag hade så mycket mjölk syra hela tiden och vart skakig, men jag ska dit på fredag igen, skönt.

************






Min bubbla kommer fram igen o jag tror att den spricker snart. Varför är det så svårt att var öppen o ärlig. Det måste vara svårt för vissa människor att vara det.

Är det svårt att säga som det är, det måste vara lättare att göra det än att det ska bli problem sen. Man skapar bar mer problem.
Jag tycker inte att man ska skylla på att kvinnor har lättare för det, man måste ju själv vilja veta hur man vill ha det, eller?........

Det känns som om jag är lite arg och måste få utlopp för saker o ting, men det är inte lätt när man inte kan prata med nån om hur man verkligen känner sig :(

Nu har jag fått skrivit av mig lite granna, men jag vill egentligen inte skriva så här, men ibland så måste man, och jag har så svårt att bita i hop. Och sen är jag så besviken.

Nu till nånting roligare.






************
Här har vi min balkong som jag ska försöka pryda med lite blommor, men det blåser så dant här jämnt o ständigt, så det är inte så lätt. Man måste ju spika fast allt eller skruva fast allt så det inte blåser ner till grannen, hmm... fast hon kanske blir glad om hon får lite blomster :)


Detta är balkongen på framsidan och där får blommorna stå på bordet så länge, jag har inte hittat nån kruka jag vill ha dom i, sen är jag rädd att dom också hamnar hos grannen igen, hi,hi:)

************
Hoppas allt är bra med er bloggare
Vi hörs
Ha en trevlig kväll
Kramar :)



1 kommentar:

monica sa...

Hmm jag igen, det där låter ej bra, klart man ska vara ärliga, o klart allt skulle vara bättre om alla sa som de tyckte än att vara feg o säga lögner för att klara sig. du får gärna höra av dej till mej om du vill, du vet ju bosses namn. kram till dej/Monica