torsdag 14 maj 2009


Godmorgon på er!

Natten varit bra? inte för mig.
Jag har ju dom där höga buskarna på gaveln sidan, och dom bara skrapar o skrapar på gaveln.
Det blåser här som vanligt,nu har jag gått runt o plocka ner lyktorna så dom inte blåser sönder.
Jag har en som ser ut som en flaska den fick jag plocka ner kl 03.45 i natt och hur ser inte det ut.
Tänk om någon har sett mig. Håret står åt alla håll svart tröja och bara i trosor klättra upp på stolen för att försöka snurra upp ståltråden. Aj,aj,oj,oj,om nån var vaken så har dom väl trott att det är spöken från kyrkan,hi,hi =)
************

Jag har fått en katalog från oriflame, tänkte väl om jag skulle försöka piffa upp mig om det går.
Man kan ju alltid försöka. Det är ju fina grejer i den, men jag brukar inte köpa så mycket förutom deras vatten fasta maskaran, den är helt ok och ett bra pris är det också, inga 300:- i alla fall som inte fungerar. Jag köpte en gång en maskara i stockholm och fick betala 298:- men den var jätte dålig, fungerade inte på mina fransar, dottra fick den i stället och hon tyckte att den var helt ok, hmmmm. Det är väl så att man är van med det man alltid använder :)

************

Kul att solen skiner just nu, man blir lite piggare då, men som sakt det blåser ute , inte ok.

Ska snart gå och lämna lilla D på förskolan och ta en promenad med Freja innan jag ska gå och jobba. Igår hade jag det bra, vi har en som praktiserar hos oss, som kommer antagligen bli kvar, sen har vi en till praktikant från en gymnasiesärskola och så en tredje från en klass i byn som går i åttan, så när jag skulle sätta dom i arbete så vart jag utan :)

Jag skrattade o sa, du K tar köket o posten, E tar kassan och plockar godis och K får rensa frysa och jag själv lägger mig i hängmattan utanför, då tittade dom på mig, è hon dum eller..dum?...
Ha,ha;) men jag fick chansen att sortera upp en massa papper, så då fick jag annat gjort som jag inte hinner med annars. Och det är ju bra.

************

Nu måste jag sluta, vi hörs senare

Ha en bra dag, det ska jag ha

Kramar :)

Inga kommentarer: