söndag 24 maj 2009










Hallojsan!

Nu har vi varit ute med husvagnen, härligt,härligt. Vi åkte i torsdags och kom hem i lördags förmiddag. Vi som åkte var lillaD, J och jag.

I torsdags åkte vi runt lite granna o handla lite, sen på fredan åkte vi till mina lekplatser där jag var när jag var liten, eller mindre, bl a så åkte vi till fjällberget, där åkte vi jämnt slalom, hade en husvagn stående där vintertid.

Utsikt över fjällberget, här ser vi lilla D springer ner för backen.

Fjällstugan

Sen åkte vi till badplatsen och tittade och där hade dom en linbana som lilla D ville åka

Sen på fredagen så åkte vi till Kurts husvagnar och tittade på alla dessa fina husbilar som finns, hmmmm... dom kostar en del, en hel del..
Vi tittade även på husvagnar, men man vet vad man har, men man vet inte vad man får, jag är så nöjd över våran husvagn även om den är gammal.

Sen ringde vi till min gamla lekkamrats mamma o pappa, S o A. Dom bor i Grängesberg, jag var mycket hos dom o lekte, så varje år som vi åker till Ludvika så hälsar vi alltid på dom. Men den här gången träffade jag inte min lekkamrat M, hon hade fullt upp med sin son, han skulle på student bal.
Men sen åkte vi till Klenshyttans hyttruin och tittade, jätte fint.


Tack J för den här lilla semester tripp;) (Älskar dig)

Sen kommer vi till lördagen, då åkte vi hem, grilla lite med barnen, sen var det dax för mig att göra i ordning mig in för kvällen. Jag skulle ju ut o dansa. Det var drängarna som uppträdde där, men först var jag till gamla grannen S, vi skulle träffas där alli hopa och det var E, S, S,och så var det en tjej till men jag kommer inte i håg hennes namn och jag då. vi hade jätte kul.
Det märks att det var länge sen man var ut och dansa, men jag hade jätte kul.
Tack grannen S för att du frågade mig om jag ville följa med. Det piggar upp en.
Kram på dig :)

************

Nä nu ska jag kika lite på teve
Ha en underbar kväll, för det ska jag ha :)

Kramar:)

1 kommentar:

Leila sa...

Vad härligt det ser ut. Förstår att du gillade den lilla semestern.
Vi ses
Kram