måndag 11 maj 2009

REGN!!!

Åter regn. Så himla tråkigt, har ej kunnat sovit så himla bra, för det står buskar mot husgaveln och skrapar o skrapar, inte roligt. Det känns som om man blåser bort.

************

Men det spelar ingen roll att det regnar, jag ska jobba till halv sju ikväll, bara det är fint när jag är ledig så är jag nöjd.
Ska snart gå till jobbet, börjar halv tio.

************

Jag har precis vart till förskolan med lilla D och stora syster S gick ut med Freja på en liten promenad och mellan syster E ligger kvar i sängen, honska åka till J o släppa ut Diesel så slipper han vara ensam länge idag. Så idag är alla syssel satta på nå vis.
Nä, nu måste jag sluta
Ha en jätte bra dag o hoppas på att det blir lite sol idag

Kramar :)
************

1 kommentar:

Uttan sa...

Fram me sågen och kapa ner buskarna!!!Du måste ju få sova!
Ha en bra arbets dag.
Kram.
(Har du tid för fika nån dag?)