söndag 17 maj 2009


Hallojsan!

Nu har man varit i kyrkan och lyssnat på Västerfärnebo-Fläckebo kyrkokör, Con Brio, Kila kyrkokör, Korinterna, Kumla-Tärnakören och Py Bäckman, Rune Broberg som spelade piano.

Det var faktiskt bra, jag måste säga att våran körledare S har gjort detta bra, fast det blev ett litet problem med biljetterna, helt ok :)
Som ni ser så vart det ingen bra bild och det är inte så lätt att ta en bild när man är kort och det sitter långstånkar framför en. Men man ser henne i alla fall plus kören. Vi som gick dit var P, J, E, S och jag, lilla D var ju redan där, eftersom hon var med o sjöng.

************

Diesel den magre har börjat att äta igen, men det går sakta men säkert, jag hoppas han kommer igång igen.
Lilla D har inte kräkikts något mer, men hon säger själv att det är grädden som hon åt på kalaset, man får hoppas på det, så det inte blir något.

************

I dag har lilla D och jag varit på Hammaren, fixat i ordning husvagnen, vi ska ta en liten tur på onsdag med den, kul. Vi ska i alla fall prova med det :) Lilla D låg o vilade sig medans vi gjorde i ordning den. Vi kommer hem på lördag. Hoppas på något bra väder.


************

Och på lördag kväll ska jag ut och dansa. Drängarna uppträder i Sala så då ska vi dit ett gäng tjejer, det ska också bli kul.

************

Nä nu ska jag göra i ordning mig för kvällen och titta en stund på tv
Ha en bra kväll

Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Så bra att Diesel börjar äta igen.
Husvagnsutflykt, vad roligt. Hoppas ni får det bra och att vädret kommer att bli soligt.
Vi ses

Roos sa...

wohooo :)
på lördag blir det skaka rumpa,
skoj! .. :)