fredag 8 maj 2009

Hallojsan!

Rätt så retsamt.
Jag skulle ändra i listan för alla bloggar jag följer, och vet ni vad, jag lyckades radera bort dom allihopa, skit också, det märks att det var ett tag sen jag höll på med datorn, med tanke på att man inte är så data van, men, men, jag får försöka fiska upp alla adresser igen ;)

Idag har jag planterat om lite blommor pga att jag lyckades tappa hela blomlådan på balkongens framsida också retsamt, jord överallt även hos grannen under. Man är inte van med att det ska vara grannar under och att man måste tänka på dom också, så det var bara att ner och sopa hos den gumman :)
Det är ju mycket lättare med en stor tomt, jag saknar den väldigt mycket. (även allt annat)
Så vart det i alla fall.

Men snart ska jag gå och jobba, så vi hörs väl nå senare.

Ha en bra eftermiddag och kväll
Kramizar =)

3 kommentarer:

Uttan sa...

Ja,ja hon kanske behövde få lite städat tanten under;)
Men det kanske blev bra med blommorna till slut?
Kram!

Anna sa...

haha oups, sådant som händer.
men hon blev väl nöjd av att få främmande skulle jag tro :P ..

Anonym sa...

Va roligt att se dej på nätet igen
kram Gamla Grannen