tisdag 19 maj 2009


Godmorgon!

Har natten varit bra?.. Det har den varit hos mig, sovit som en stock, jag tror att man skulle nog kunna ha plockat hela lägenheten utan att jag hört något.

************

Denna lilla kruka köpte jag när jag var till Stockholm, tyckte dom var så gulliga, så det vart två styckna.

************

Lördagens promenad gick jag ute på Hammaren, lånade en egenhändig bänk som någon har gjort, jag tror att det är vännens mans far som har gjort den. Jätte mysigt att sitta där och bara titta ut över ängarna.
Även Diesel tyckte det var skönt i solen.

************

Ha en underbar dag idag
Kramar :)

3 kommentarer:

Leila sa...

Förstår att du tyckte det var härligt. Bara sitta och njuta i det fria, höra fåglar och annat som hör till, det är ju bara det bästa.
Så skulle man göra en stund varje dag, för själens skull.
Kram
Leila

Uttan sa...

Mmm jo Du den bänken brukar jag allt sitta på jag också och jag vet vem som gjort den;)
Kram!

Villa Carl Larsson sa...

Hej, vad roligt att du hälsade på hos mig och tack för din kommentar! :)

Fina bilder du visar.

Kram Josefin