tisdag 12 maj 2009


Hallojsan!

Nu är jag här igen. Lilla D har precis lagt sig för att sova och stora syster E tittar på tv och sms:ar med kompisar. Mobilen är allt.

************

Nu har man jobbat i dag igen, mycket beställningar, det känns som om skallen är full, sen är det många som ringer om biljetter, det är så att Py Bäckman kommer till våran kyrka och ska sjunga med körerna och lilla D är med i Con Brio. Det ska bli kul o se, det är över 100 st körmedlemmar som ska sjunga, det blir nog maffigt.
En kul grej som våran körledare S har hittat på :)
Py Bäckman

************

Nu längtar jag efter den riktiga värmen, solen och lata dagar. Semester och åter semester, skönt ska det bli med den när den kommer. Längtar gör jag.************

Nu ska jag väl titta lite på teven jag också. Här är det så tråkigt, tyst och dött just nu, man kan ju inte göra nått utifall man för för mycket liv, man är ju rädd att det ska klagas, med tanke på att det är mest gamla människor som bor här. Så kvällarna är rätt så tråkiga. Man är ju van att kunna gå ut o hålla på med trädgården annars. Rensa lite rabatter eller odla nått, hm,hm.

Jag var bara tvungen att få öppna mig lite granna. Det finns en bubbla inom mig som spricker snart, men den verkar börja pysa lite.

Ha en bra kväll
Kramar ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

va ä de för en bubbla mån tro

Leila sa...

Förstår att du saknar att bo i hus. Inga grannar att ta hänsyn till.
Pys på, det brukar funka bäst =)
Vi ses på jobbet
Kram
Leila