söndag 10 maj 2009

Hallojsan!

Helgen har varit rätt så lugn, det har ju varit så blåsigt. Min en rätt så stor lykta blåste ner från ute möbeln rätt ner på balkonggolvet, ja så vart det med den,TRASIG inte kul, men jag kanske kan plantera något i den, hmmm, vi får se vad jag kan lyckas med den, jag tar en bild sen.

Jag kom på att jag har en rätt så trevlig bild som jag vill vis. Den har jag tagit från en som matar sin pippisar väldigt mycket under vintern.
Ser ni hur mycket skal från fröna som ligger på backen :) Det är åtskilliga kilon som ligger där:)

Idag har vi varit på middag hos P, det var jag, J, E och lilla D. Det smakade bra, det var lasagne. Jätte gott. Jag gjorde en liten sallad till det.

Nä nu ska jag gå o lägga mig
Ha en bra kväll
Kramar ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

god natt sötnos sov gott

Leila sa...

Blåsigt ... ja, och jag gillar det inte. Inte regn heller för den delen. Men när solen tittar fram, glömmer man det tråkiga =)

Ses
Kram
Leila

Uttan sa...

Ja det finns folk till allt!
Tycker det ser bekant ut på nått sätt;)
Kram!