onsdag 13 maj 2009

Hallojsan!

Nu har man arbetat igen, skynda sig hem gå till sonen hämta Freja(hunden) sen en snabb promenad med henne, skynda sig hem hinna pusta 10 min, sen hämta lilla D sen en liten promenad med Freja igen och nu sitter jag framför datorn, vadååååå, stress, vad är det?? är det något man äter, apropå det så måste jag sätta i gång med maten nu för jag ska iväg o träna också, så lite stress till då på menyn, jobbigt känner jag, men, men det är väl så när man ska vara ensam förälder.

Men jag känner att det blir jobbigt i längden, man får väl se hur länge man orkar, så är det.

Nu är det mat dax

Ha en bra eftermiddag

Kramar=)

3 kommentarer:

monica sa...

hej, så kul att se dej här igen.
sökte dej på ditt jobb, men du va ledig:)/Monica hedåker

Uttan sa...

Mmmm det låter som det är fullt upp.Vi kan väl höras i morgon kväll hur läget är för fredagen.
Kram!

Leila sa...

Du vet väl att man inte ska stressa .... bara skynda sig lite =).
Ta det lugnt bara och ta hand om dig själv imellanåt.
Kram
Leila