torsdag 7 maj 2009

Hallojsan!

Nu är jag här igen. Idag hade jag besök av gamla grannen S och hennes lilla bebis Nemo.
En jätte gullig hund, vet ej vad det är för hundras men super gullig. Vi var ute o gick med hundarna
och pratade, sen in o fika lite och pratade ännu mera,jag tror att vi behövde snacka en hel del ialla fall jag.

Nemo




Sen har jag varit o tränat, ni kommer i håg att jag började hos en sjukgymnast, men han masserade så hårt så jag fick ont så nu tränar jag istället och det går jätte bra.

Jag måste även få tala om att vikt minskningen har gått jätte bra, jag har gått ner hela 12 kg, jag är jätte glad, men nu ska man försöka få lite muskler också så blir man kanske nöjd och nåra kilon till ska jag ner :)

Idag fick jag mat hos J, lilla D och E var där medans jag var o tränade. Det var makaroner o köttfärssås med lite köttbullar, en blandad kompott, det gick ju o äta det också ;)

Nu har lilla D somnat och jag och E sitter framför datorn. Det finns inte så mycket att göra i en lägenhet så det blir lite tråkigt.

Ni får ha en trevlig kväll

Kramar :)

1 kommentar:

Anonym sa...

vad ska du göra i helgen tänkte komma o titta på tavlan jag har haft en lika dan