torsdag 7 maj 2009

Hej igen!



Jag vet inte riktigt var jag ska börja någonstans,men nu är jag här.

Jag har hunnit varit iväg på en bussresa till Stockholm. Till en blomsterträdgård som jag inte kommer ihåg just nu vad den heter, men bilder har jag.

Visst är det fint med pelargoner, dom är så juvliga tycker jag, alla färger det fanns hur mycket som helst.

Annars mår vi tjejer jätte bra, vi försöker boa in oss i lägenheten, svårt när man är van att röra på sig, kunna gå ut på tomten påta i jorden, men , men det är bara att gilla läget. Det blir säkert bra sen.

Annars jobbar man och står i, försöker att få allt att gå runt. Och det går det.

Lilla D hon ligger och snarkar än, så då får man passa på att hålla på med darorn och stora syster E är sjuk, hon har fått en konstig knöl i halsen som läkarna inte vet vad det är men hon ska åter till läkarn på fredag och ta mer prover, så vi får se vad som händer.
Och stora syster S hon jobbar och jobbar, hon har två jobb som hon pendlar i mellan. hon är duktig tycker jag och sonen har har inte fått några fack pengar än, han har nu stått utan inkomst sen i december, det är helt otroligt, det är inte lätt att vara ungdom idag, men nyheten är att han har fått extra jobb i Norberg jätte kul, så nu jobbar han o sliter igen, så snart slipper jag att försörja honom, för nu får han ju egen lön (skönt).

Nu måste jag väcka lilla D, men jag kommer åter, mig slipper ni inte =)

Ha en bra dag
Kramar

4 kommentarer:

Uttan sa...

Tjolahopp!
Kul att att du e på banan igen.
Kram!

Stina sa...

Härliga bilder.:-) Kramis

Anna sa...

Tjo :)

Måste vara skönt att ha fått Internet, jag skulle nog aldrig klara mej utan ;) ..

Och ja, du ser tornet och jag ser gården - haha. Spännande. Men jag trivs jättebra här :)

Ha det så bra. Kram kram

Anonym sa...

solros tavlan ä den med autograf