fredag 29 maj 2009


Godmorgon!

Idag skulle det bli väder, skönt. Jag börjar inte jobba för än kl. 14.00, också skönt men vi ska ha grillkväll i kväll på cafet för gamla som unga, hoppas det kommer nåra. Kommer det många barn så blir det fiskedamm också. Det blir nog säkert trevlig, det är jag som jobbar i all fall, så det ska bli kul.

************

I natt har jag sovit som en stock, även i morse för jag har inte hört att dotter E har åkt till skolan.
Jag trodde nästan att hon har försovit sig, men det hade inte hon gjort och hon brukar inte göra det heller, men det var nog bara för att jag inte ha hört henne.

************

I går kväll satt jag o tittade på bilder på Diesel, saknar han så, det är tomt, men jag måste tänka på att han inte lider och att han har det bra, men jag kan inte låta bli att tänka på honom. När man sitter ensam så kommer tankarna och det gjorde dom i går kväll eller natt. Här kommer lite bilder på honom.


*************

Ha en bra dag
Kramar :)

2 kommentarer:

Leila sa...

Tankarna kommer alltid när man är själv.
Men han har det bra.
Få se om jag kommer till grillkvällen.
Kram
Leila

Stina sa...

Nää...så gulligt. Fy vad ledamt.*snyft*
Han ser så go ut på bilderna.
Bamsekram till dig du gumman.