onsdag 27 maj 2009

Hallojsan!

Det gick inget vidare för Diesel, han har tydligen haft en försämrad njurfunktion en längre tid, inget som vi kunde veta, inte gör något åt. Han lever inte längre :( Tråkigt, ledsamt, men skönt för han behöver inte lida, visst har dom kunnat hållit honom vid liv, men inte hur länge och veterinären sa att han lider och har ont eftersom proverna var jätte dåliga, t om. hjärtat var dåligt, stackarn, men nu har han det skönt, hoppas jag.
Men ledsamt är det, han vart ju bara 4 år, det var mammas bebis som jag kallade honom.

************

Här har det blåst som bara den, men det har det väl gjort över allt.
Lilla D var på förskole resa i dag, dom var till Säterdalen och hade kul, blåste gjorde det där också, sa lilla D.

I morgon blir det jobba av, får man tänka på något annat, idag var arbetskamraten K så snäll och tog hela dagen, för jag skulle ha jobbat i kväll, men det är inte kul när man inte är så glad. Tack K, för att du ställer upp. Kram på dig.

************

Ha en trevlig kväll

Kramar :)

4 kommentarer:

Leila sa...

Kramar
Leila

Uttan sa...

Men det var tråkigt...att det var så illa,jag blir riktigt ledsen lilla vovven.
Men han har det bra....
Tänker på er.
Ja vad ska jag säga det finns inga bra ord en sån här gång.....
Kramar!!!!

Anonym sa...

fY så tråkigt att höra att han ej finns mer,men som sagt, han har det bra nu. tänker på er/Bosse o Monica

Anonym sa...

Tack ska du ha men det är självklart att man ställer upp när ens kompis och arbetskamrat behöver det. Det vet du. Alltid. Kramar på dig.