torsdag 28 maj 2009

Hallojsan!

Idag har jag jobbat en del, en hel del. vi fick en massa varor som jag har packat upp, och det är ju en hel del.

Sen kom jag hem o ringde till Agria, man är ju inte så kunnig när det gäller försäkringar o sånt, man skulle nästan behöva gå en kurs för sånt.
Men dom förklarade så bra hur jag ska göra, det kändes skönt.

************

Jag har varit o tränat med min arbetskamrat E, det gick rätt så bra, men det bara knakar o knakar i ena axeln, men det ska väl sjukgymnasten ta hand om.
Men jag gjorde det jag kunde och inte nog med det så är jag snart nere i den vikt jag vill till, nu är det 14 kilo jag har gått ner, jippi,jippi :)

************

I dag har jag fått prova en cykel med motor på, skit häftig en riktig rolig grej, en sån skulle man ha men dom kostar en hel del. Den är jätte fin A, cykla på nu, backe upp och ner :)
Nu får ni ha en bra kväll

Kramar :)


1 kommentar:

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Å va duktig du är som gått ner så mycket, Grattis!
Jag vill också. Men jag har ingen motivation.
Kram