tisdag 19 maj 2009

Hallojsan!
Jag har precis kommit hem.
Vi har haft en liten träff på Bergsgården i Fläckebo ikväll, dels för att avtacka R och sen umgås.
Det var lekar, grillning och fika. Jätte trevligt, fast mycke mygg, dom är hemska just nu.

************

Idag har jag packar upp alla varor på jobbet som vi ska ha i present boden. Det är kul att göra det och sen när man får bestämma mycket av inköpen och hur det ska vara, allt kan man säga när det gäller present boden, fast jag brukar kolla med arbets kamraten K om vad hon tycker, men hon tycker att jag verkar klara det själv, och sen vet hon att jag tycker det är kul :)
Det blir kyrkspringet på torsdag så då vill man att det ska vara fint på cafet.

************

Själv åker jag i väg med husvagnen, skönt :)

O Diesel har ätit ganska bra idag, det blir nog bättre med honom. Det tar väl tid att återhämta sig.

************

Nä nu ska jag titta lite på teven och ta kväller sen

Ha det bra
Kramar :)

1 kommentar:

Leila sa...

Bara jag som tittar in.
Orkar knappt hålla ögonen öppna, så jag ska ta och sova så man kommer upp imorgon.
Vi ses