måndag 18 maj 2009

Hallojsan!

Lite bilder från morron promenaden




Nu känns det som om jag har gått flera mil och jobbat där i mellan.
I morse gick jag på en lång promenad med båda vovvarna sen skyndade jag mig till jobbet, det vart lite stressigt för vi mötte en annan hund och Freja drar o drar så jag orkar knappt henne, men det gick sen kom ännu en hund till och hon drog än värre, så mina fingrar trodde jag skulle gå av.
Dom var alldeles blåa o svullna, nu har jag bara ont i dom, men det går över.

Diesel han har käkat en del idag fast inte så himla mycket som jag trodde han skulle äta, fast har man fastat ett tag så är ju inte magsäcken så stor, det blir nog bättre. Jag tycker att han ser piggare ut.
Plockade lite av naturens egna blomster när jag var ute med diesel här i kväll.

Nä nu ska jag titta på city akuten
Ha en bra kväll
Kramar:)


1 kommentar:

Leila sa...

Naturens växter och blomster är väl bäst =) Även om köpta blommor är vackra.
Kram
Leila