onsdag 27 maj 2009

Diesel
Hallojsan!

Det vart inte så rolig födelsedag för sonen, jag var tvungen att ringa veterinären ang. Diesel.
Jag fick inte i honom maten och han ville inte gå ut, så jag ringde och fick en tid i går.

Vi kom dit med honom och dom tog prover och det visar sig vara njurarna, Oj,oj, vad säger man, men vi fick åka illa kvickt till Strömsholm för att lägga in honom, så nu är han där, men veterinären sa att vi får vara beredda på det värsta, för att njurarna verkade vara jätte dåliga, men dom skulle ge honom medicin,dropp och röntga honom sen skulle dom ringa idag, så skulle väl jag få besluta då hur vi ska göra, inte kul :(

Det är inte lätt detta, men han ska inte få lida i all fall. Nu sitter jag bara o väntar på att dom ska ringa.

Men vi fick gratta sonen senare i går kväll, men vi bestämde att vi fikar i helgen med en massa gott.

Vi hörs senare
Ha en bra dag
Kramar =)

2 kommentarer:

Leila sa...

Usch då .... Vad tråkigt. Han som är så söt.
Kram
Leila

Stina sa...

Nää, men lilla vovven. Kram Stina